sobota, 20 kwietnia 2013


Powiem prosto: komuś, a dokładnie Flo z http://historia-hermiony-riddle.blogspot.com odbiło, za co bardzo bardzo dziękuję i zostałam nominowana do The Versatile Blogger. ;D


Każdy nominowany powinien:
-podziękować nominującemu,
-pokazać nagrodę na blogu,
-ujawnić siedem faktów o sobie,
-nominować dziesięć blogów i je o tym poinformować.

Fakty:
1. Mam tylko 13 lat.
2. Jestem w trakcie misji: przeczytaj wszystkie książki fantasy na świecie :)
3. Kocham Alana Rickmana za jego niesamowitą mimikę, charyzmę i głos.
4. Nie mogłabym wytrzymać, gdybym musiała pisać rozdziały z odstępem tygodniowym, dla mnie to męka, dusić w sobie pomysły i emocje.
5. Jeżeli raz na tydzień nie porozmawiam z kimś o Alanie albo o książkach czy filmach, to po prostu wariuję.
6. Nigdy nie chciałam mieć sowy jak wszystkie Potterhaedy, uwielbiam koty.
7. Zawsze czułam się Ślizgonką.

Nominuję:

Jeszcze raz bardzo dziękuję Flo za nominację <3

1 komentarz:

  1. dziękuję za nominację
    N. (http://nox-dramione.blogspot.com/)

    OdpowiedzUsuń