czwartek, 30 maja 2013

Nominacje xD



Liebster Award 2013: dwie nominacje

Bardzo dziękuję Weird Charlotte, z http://snape-granger-story.blogspot.com, której odbiło i mnie do tej nagrody dwukrotnie nominowała :3


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za " Dobrze Wykonaną Robotę ".
Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
 Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 blogów ( informujesz ich o tym ) i zadajesz im 11 pytań.
Nie wolno nominować bloga , który Ciebie nominował.




Moje odpowiedzi:

Nominacja pierwsza:

1. Ile masz lat?
13.
2. Od jak dawna interesujesz się pisaniem?
Odkąd pamiętam :D
3. Jakiej muzyki słuchasz?
Wszystkiego, co wpadnie mi w ucho. Nie obchodzi mnie, co mówią o 1D, jeżeli podobają mi się ich piosenki, mam prawo ich słuchać tak samo jak moich kochanych: Gunsów i Slasha.
4. Jaką postać z HP najbardziej przypominasz?
Istna ze mnie Naczelna Ślizgonka, chyba jestem podobna do Severusa, wredna i ostra, ale nie zawsze. 
5. Uprawiasz jakiś sport?
NIENAWIDZĘ sportu. 
6. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Nie wiem, zawsze miałam trudności z wybraniem jednego ulubionego. Zielony :3
7. Ideał mężczyzny/kobiety?
Sev? :D A tak na poważnie, to ktoś z tajemnicą, pasją i błagam, ktoś inteligentny. Wygląd się nie liczy, ale czarne oczy i dłuższe włosy tak bosko wyglądają...
8. Co byś chciała robić w przyszłości?
Zająć się na poważnie pisaniem albo aktorstwem, gdybym kiedyś przezwyciężyła tremę :D
9. Kto jest twoim idolem i dlaczego?
Mam dużo idoli, jednym z nich jest Alan, który jest genialnym aktorem, jednym Tim Burton, który zawsze jest sobą, tak samo jak Helenka Bonham Carter. J.K. Rowling też jest moją idolką, dlatego, że wymyśliła tak wspaniałą historię, że skończyła ją pisać i na swój sposób wciąż ją kontynuuje, mimo tylu przeciwności, jakie miała w życiu.
10. Co cię najbardziej denerwuje?
Czasem wszystko, czasem nic, ale zwykle wszystko :3
11. Kto/co sprawia, że się uśmiechasz?
Ludzie, których cenię :D I przyjaciele.

Druga nominacja:
1. Jak był pierwszy blog, który przeczytałaś?
Nie pamiętam. To było Sevmione, ale nigdy na niego nie wróciłam. Zaczęłam się zastanawiać nad tym parringiem, przeczytałam całą serię HP i pokochałam to połączenie.
2. Jak często czytasz inne blogi?
Prawie nigdy, dlatego wybaczcie, że tak mało ich nominowałam. Boję się, że mimowolnie coś skopiuję albo załamię się, bo każdy pisze lepiej ode mnie.
3. Dlaczego zaczęłaś pisać?
Żeby uciec od świta codzienności. Gdybym nie miała pisania i książek, w które mogę uciec, nie wiem, co by się ze mną stało.
4. Ulubiony smak lodów.
Wanilia :3
5. Ulubiony kolor?
Zielony albo srebrny :D Zboczenie ślizgońskie :)
6. Wymarzony partner/partnerka.
Jak nie Sev, to Pułkownik Brandon ;,(
7. Gdybyś mogła wskrzesić jakąkolwiek postać z serii, o której piszesz fanficka, kto to by był?
Severus. Tylko, że on nigdy nie umrze, bo zawsze będzie w naszych sercach. A z tego bloga, nawet nie mam kogo wskrzeszać od powrotu Mary xD 
8. Ile godzin dziennie spędzasz na komputerze?
... Kilka...
9. Gdyby nie było Internetu, co byś zrobiła?
Umarłabym xD Nie, znalazłabym sobie inne zajęcie, ale byłabym wkurzona.
10. Do jakiej książki chciałabyś się przenieść najbardziej?
Wiadomo, do HP. Na dodatkowe eliksiry do Snape'a, marsz! xD
11. Ulubiony aktor/aktorka?
Alan Rickman, Johnny Depp, Nicolas Cage, Jack Nicholson, Gerard Butler, Robert Carlyle, Daniel Olbrychski, Helena Bonham Carter, Anne Hathaway, Julia Roberts, żadna z polskich aktorek nie przychodzi mi aktualnie do głowy ;D

Moje nominacje:
Zarówno do pierwszej jak i drugiej, ja naprawdę nie czytam zbyt dużo blogów. Za mało cierpliwości na to ;D


Moje pytania:
Nominacja pierwsza:
1. Ile masz lat?
2. Jaki/a byłaś jako dziecko?
3. Wolałabyś być Śmierciożercą czy członkiem Zakonu?
4. Ulubiona książka oprócz HP?
5. Ulubiona polska aktorka i dlaczego?
6. Ulubiony polski aktor i dlaczego?
7. Lubisz Wielką Brytanię? Za co?
8. Zainteresowania poza pisaniem?
9. Ulubiony przedmiot w szkole?
10. O czym myślisz na matmie? (No, na tym przedmiocie, to chyba nikt nie uważa)
11. Ile blogów miesięcznie czytasz?

Nominacja druga:
1. Ulubiona piosenka?
2. Ulubiony zespół?
3. Grasz na jakimś instrumencie? Na jakim?
4. Jakie programy w telewizji oglądasz?
5. Co tak naprawdę myślisz o sobie?
6. Co robisz, kiedy chcesz całkowicie odciąć się od zwykłego, szarego świata?
7. Jak natrafiłaś na HP?
8. Jak wygląda Twój pokój? Jakieś szczególne szczegóły? xD
9. Od początku szalałaś na początku HP, czy dopiero później zaczęłaś?
10. Co myślisz o dzisiejszym świecie? XD
11. Lubisz Lunę? :3

The Versatile Blogger Award 2013


Należy:
- podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
- pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu
- ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
- nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
- poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów

Fakty o mnie:


1. Staram się mieć zdanie na każdy temat.
2. Przyjaciółki nazywają mnie czasem Żywą Encyklopedią :3 
3. Uwielbiam się kłócić i stawiać przed kimś ostre argumenty, bo wiem, że to tylko jeszcze bardziej upodabnia mnie do Ślizgonki.
4. Jako dziecko byłam strasznie dziwna, miałam swoje przesądy i strachy, zawsze bałam się Krugera i miałam tak bujną wyobraźnię, że uciekałam z pokoju z krzykiem, bo wyobraziłam sobie, że on stoi nad moim łóżkiem.
5. Nigdy nie lubiłam horrorów o duchach. Mogę oglądać horrory o sektach, czarownicach, wampirach, wilkołakach, ale nie o duchach i nawiedzonych domach. Mam na to za bardzo ześwirowaną wyobraźnię.
6. Zawsze ciągnęło mnie do złych charakterów, ale nie do końca - zarówno w książkach jak i filmach.
7. Jestem feministką, myślę, że to dziecinne, jak na razie, ale tak. I trochę anarchistką. Nie lubię jak ludzie mi rozkazują -_-

Nominuję:


Na więcej się nie zdobędę, ja naprawdę, ani nie mam czasu czytać blogów, nawet jeśli bym chciała. Nie będę nominować blogu, którego nie czytam, bo to bez sensu.
Nominacja nie jest obowiązkowa. Nikomu nie karzę na nią odpowiadać. Jeżeli jednak ktoś ma na to ochotę- proszę bardzo. 


6 komentarzy:

  1. Wszystko fajnie, ale chyba znamy dwa odmienne domy Węża. Nie chcę rujnować Twojego światopoglądu, ale bycie kłótliwym to cecha Gryffindoru. Ślizgoni dobrze wiedzą, że kłótnie im nie pomagają, owszem potrafią walczyć o swoje, ale zupełnie innymi sposobami. Wredność też nie jest główną cechą Slytherinu. Owszem potrafią być niemili, sarkastycznie, ale nie robią niczego co by im zaszkodziło i wiedzą kiedy się zamknąć i podporządkować, także Ślizgonka z Ciebie marna. Życzę powodzenia w pisaniu bo lubię czytać Twoje opowiadanie i nie miej mi za złe tego, bo chciałam tylko Cię uświadomić, że jesteś w błędzie. A gdzie Cię przydzielili na Pottermore?
    Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Slytherinu mnie przydzielili. Wiem jaka jest różnica pomiędzy Gryfonem a Ślizgonem, bo jestem Ślizgonką od pierwszej strony HP jaką przeczytałam. Każdy może interpretować Slytherin inaczej. To po pierwsze, a po drugie. Czy wredny nie może oznaczać: sarkastyczny? Skąd wiesz czy tego nie miałam na myśli, w pewien sposób te wyrazy się łączą. Wiem, kiedy skończyć kłótnie, wiem, że nie mogę się poddać, ale jeżeli nie widzę w tym ani korzyści, ani pewności jakiejkolwiek, że mogę wygrać, nic nie robię. Jestem Ślizgonką i nic tego nie zmieni.

      Usuń
    2. Poza tym- powiedziałam, że jestem podobna do Severusa - Naczelnego Ślizgona. To było porównanie do niego, nie do ogółu Ślizgonów.

      Usuń
  2. Dziękuję za równo za nominację "O krok" jak i "W innym świetle" :)
    Miona22

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, zapraszam na nowy rozdział.
    http://sevmionelove.blogspot.com/2013/06/rozdzia-53.html
    Pozdrawiam.

    P.S. Wybacz mi, ale po mimo licznych zaproszeń do tego typu zabaw przyjęłam taką zasadę, że nie biorę w nich udziału. W szkole młyn, nowy rozdział sam się nie napisze, a na dodatek mam zajęcia pozalekcyjne ( taka rada, nigdy nie mów rodzicom, że jesteś w czymś dobra, bo od razu zapiszą Cię na jakieś chore kółka. No chyba, że tyko moja mama tak ma) Tak więc ogromnie mi miło z powodu nominacji, nie mniej jednak nawet gdybym chciała - nie dam rady :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie Cię rozumiem :3
      Ale mam szczęście, bo moja mama taka nie jest XD

      Usuń