niedziela, 26 lipca 2020

Wciąż w grze

Dzień dobry. Dobry wieczór. Nie wiem czy piszę do jakiejś pustki czy może do konkretnych ludzi. Blogi wydają mi się zamierzchłą przeszłością. Rany, jak wiele się zmienia, i jak wiele się jeszcze zmieni w cudownym 2020 r. Ja chciałam tylko powiedzieć, że się trzymam i jakoś mi leci to publikowanie. Może po prostu nie potrafiłam ciągnąć historii dłużej niż przez kilkadziesiąt rozdziałów. Teraz mi lepiej, w tej nowej formie, we fragmentach i krótkich opowieściach. Piszę to, bo jest późno, a kiedyś zawsze pracowałam późną porą. Również tutaj. W wakacyjne noce. Miło było. I chciałam znów spróbować trafić do, być może zawiedzionych, odbiorców, którym brutalnie przerwałam narrację.

Zapraszam tutaj, gdzie kontynuuję nową:

https://www.wattpad.com/user/ksieznapolkrwi


Dobrej nocy wszystkim magicznym stworom.

1 komentarz:

  1. Pewnie mnie nie pamiętasz, ale "znałyśmy się" kiedy pisanie blogasków, zwłaszcza fanfiction było modne, czyli w jakimś 2013, 2014 roku 😂 cieszę się, że się odezwałaś, blogspot chyba już kompletnie wymarł.
    Ja ostatnio również poczułam "to coś" sprzed ładnych 8 lat i wciąż tutaj jestem 😂 w nowej formie, może jakoś to wyjdzie... Znajdziesz mnie na :

    proces-fanfic.blogspot.com

    Oraz

    https://www.wattpad.com/user/Rickmanicka

    Zapraszam! Będę śledzić Twojego wattpada ;)
    Powodzenia i wytrwałości

    OdpowiedzUsuń